Relacja i zdjęcia: 6-7 i 10 sierpnia

Wraz z nowym sezonem rozpoczynamy prezentację kolejek z udziałem ekip z Lubelszczyzny. Z uwagi na niewielką liczbę meczów, w których pozostały jakiekolwiek ślady kibicowania, postanowiliśmy połączyć spotkanie pucharowe Chełmianki z 17 lipca, Wisły Puławy z 30 lipca z meczami z 6-7 sierpnia oraz z 10 sierpnia. W przyszłości planujemy prezentować kolejki jako każdą z osobna.

Chełmianka Chełm – Olimpia Zambrów 18.07.2016 (PP)

Relacjonuje kibic Chełmianki: Nas w młynie w najlepszym momencie ponad 70 osób. Wakacyjny klimat był mocno odczuwalny, mimo to wiszą 2 flagi ( „Kubeł” i „Niedźwiadek”). Doping wsparty bębnem, dobry, choć nie obyło się bez przerw. Z nami delegacje Motoru ok.20 osób i Górnika ok.10. Dla obydwu zgodowiczów ogromne podziękowania za wsparcie!!!

Wisła Puławy – MKS Kluczbork 30.07.2016

Relacjonuje kibic Wisły: Na sobotnim meczu z MKS Kluczbork stawiamy się w około 80 głów z czego 15 to delegacja Pogoni Siedlce. Wielkie dzięki za wsparcie! W pierwszej połowie doping stał na dość słabym poziomie przez awarię bębna. W drugiej natomiast atmosfera uległa diametralnej zmianie i do końca meczu na sektorze była świetna zabawa i głośny doping do którego momentami przyłączał się cały stadion. Szczególnie cieszy niezła frekwencja na trybunach co pokazuje, że w Puławach jest zapotrzebowanie na piłkę na poziomie I ligi. Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach!

Motor Lublin – Soła Oświęcim 06.08.2016

Relacjonuje kibic Motoru: W inauguracyjnym meczu sezonu przyszło nam się zmierzyć z Sołą Oświęcim. Mimo wakacji i fatalnej pogody na stadionie pojawiło się 2095 widzów, z czego około 700 osób utworzyło młyn na sektorze H. Cały mecz prowadziliśmy równy i głośny doping, a padający deszcz mobilizował nas do co raz głośniejszych śpiewów. Tego dnia na sektorze wisiało pięć flag: „Zygmuntowskie Aleje”, „Motor Lublin”, „Motorowcy”, „Ultras” oraz „Vlepka” na gnieździe. Dodatkowo na sektorze buforowym wisiał transparent „Arena nie dla Górnika – w Lublinie tylko Motor”, który miał na celu wyrazić nasze zdanie na temat gry pierwszej drużyny Górnika w Lublinie. Dodatkowo w ciągu całego meczu kilka razy wspólnie z Wesołą Ferajną skandowaliśmy hasło „Nie dla Górnika, Arena nie dla Górnika”, za co reszta osób przebywających na stadionie nagradzała nas gromkimi brawami. Pod koniec meczu, przy niekorzystnym wyniku nastąpiła nieco ostrzejsza wymiana zdań pomiędzy piłkarzami, jedna osoba nie wytrzymała ciśnienia i bez problemów pokonała ogrodzenie sektora i znalazła się w okolicach murawy. Niestety został on zatrzymany przez ochronę, ale dzięki naszej szybkiej reakcji został odbity. Kopacze już nie pierwszy raz nas zaskoczyli, tym razem przegrali 0:1 z Sołą Oświęcim. Po ostatnim gwizdku dobitnie pokazaliśmy im, czego oczekujemy od piłkarzy reprezentujących Motor Lublin. Co będzie dalej, czas pokaże..

AZS Podlasie Biała Podlaska – Wisła II Kraków 06.08.2016

Podhale Nowy Targ – Avia Świdnik 06.08.2016

Relacjonuje kibic Avii: Nas na pierwszym meczu rundy, na najdalszym wyjeździe w Nowym Targu 29 osób młodego składu z flagą Avia on tour. W pierwszą stronę jedziemy bez wahadła, wracając na granicy województwa przejmują nas kryminalni. Piłkarze wygrywają 2-1 i wesołych nastrojach wracamy do Świdnika.

Victoria Żmudź – Hetman Zamość 06.08.2016

Relacjonuje kibic Hetmana: 120 Hetmanowców (autokar + 16 aut) wspierało dzisiaj piłkarzy na inaugurującym sezon meczu w Żmudzi! Tak jak pisaliśmy Hetman wygrywa 2:0 po dwóch bramkach Oleksija Rodewicza. Brawo!

Unia Hrubieszów – Górnik II Łęczna 07.08.2016

Relacjonuje kibic Unii Hrubieszów: Nas w młynie około 70 osób, na początku spotkania dwie niezauważone osoby podbijają pod naszą flagę, lecz dzięki szybkiej reakcji udało się ją uratować. W momencie, kiedy już większa część gości wybiegła w naszą stronę, to większa część naszego młyna spierdalała. Ci, co zostali i się postawili, dostali przekopę, ale zaznaczam, że wszystko honorowo, bez żadnego katowania. Krótko mówiąc nasza konkretna porażka. Oby bez przypału.

Relacjonuje kibic Górnika: Wyjazd do oddalonego o 110 km Hrubieszowa był pierwszym wyjazdem, na który wybraliśmy się za drugą drużyną Górnika w tym sezonie. Z Łęcznej ruszamy autokarem oraz autami. Na miejsce zbiórki dołączyli do Nas również fani Motoru (około 40 osób) i razem jedziemy w kierunku Chełma gdzie czeka już Chełmianka (około 40 głów). Razem w ponad 200 osobowej grupie z małym balastem ruszamy do Hrubieszowa. Na miejscu wjeżdżamy na parking, który znajduje się bezpośrednio za bramką. Wykorzystując zdezorientowanych ochroniarzy, dwie osoby wyruszają na spontaniczny spacer w stronę miejscowych. Idąc dookoła boiska po bieżni podchodzą praktycznie pod sam sektor Unii i tylko szybka reakcja miejscowych sprawiła, że ich flaga została w Hrubieszowie. Małe starcie, momentalnie wybiegamy większą grupą na boisko Ci co postawili się zostali przekopani, reszta uciekła za stadion. Po całym zajściu postanawiamy zawinąć się z meczu. Przy próbie wyjazdu wszyscy są spisywani i nagrywani.

dsc00508 dsc00515

Lewart Lubartów – Włodawianka Włodawa 10.08.2016

LKS Milanów – Łada 1945 Biłgoraj 10.08.2016 (Parczew)

Relacjonuje kibic Łady: Na pierwszy wyjazd w IV lidze przyszło nam jechać do odległego Parczewa. W sektorze gości stawiło się łącznie 70 fanatyków. Podróżujemy autokarem i furkami. Razem z nami obecnych 14 osób ze Stali Stalowa Wola i 12 z Polonii Przemyśl, którym dziękujemy za solidne wsparcie !

Górnik II Łęczna – Tomasovia Tomaszów Lubelski 10.08.2016

Hetman Zamość – Unia Hrubieszów 10.08.2016

20 Unistów w Zamościu.

This entry was posted in Aktualności, Avia Świdnik, AZS Podlasie Biała Podlaska, Chełmianka Chełm, Górnik Łęczna, Hetman Zamość, Lewart Lubartów, Motor Lublin, Relacje, Unia Hrubieszów, Wisła Puławy, Łada Biłgoraj. Bookmark the permalink.